gezellig met mezelf op reis 5! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Annelies Witte - WaarBenJij.nu gezellig met mezelf op reis 5! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Annelies Witte - WaarBenJij.nu

gezellig met mezelf op reis 5!

Blijf op de hoogte en volg Annelies

01 December 2014 | Peru, Cuzco

Weer een topweek achter de rug met kort samengevat; avondjes uitgaan, gezellige etentjes, bezoekje aan de Sacsuayhuaman(?), oftewel in de volksmond: Sexy Woman, stuk makkelijker. Ook nieuwe grammaticale tijden in de Spaanse lessen (jaja volgende week alweer naar een nieuw niveau), brabbelen met een taxichauffeur over van alles en nog wat in het Spaans (gemiddelde leeftijd dat een peruaanse vrouw zwanger raakt is 15(!), volgens hem, hij was zelf 18 toen hij z'n eerste dochter kreeg), en vanaf nu elke donderdagavond met studenten/vrijwilligers van Amauta naar een locaal voetbalveldje, wat niet meer is dan beton met witte lijnen, om (hoe kan het ook anders) te voetballen waren onderdeel van m'n vierde week alweer. Deze week voor het eerst meegedaan, en daar ter plekke springen dan ook een paar locals in. Vanwege de hoogte hier is er minder zuurstof in de lucht, wat samen met mijn topconditie, zorgt voor een uitdaging;).
Tevens zijn er al vage plannen voor de kerstdagen; samen met 6 anderen liggen wij heeel waarschijnlijk lekker op het strand aan de kust van Peru!
Het wordt wel steeds stiller in Amauta, de school, maar degenen die er nu zijn zijn allemaal zo leuk! Je leert elkaar steeds beter kennen en maakt steeds meer mee. Samen met drie anderen weten we al zeker dat we niet alleen staan te proosten om 00.00 met el año nuevo, haha.

Nou dit was 'm weer voor deze keer! Doeiii!

• 05 December 2014 - 09:54

Gerdine:

Ha Annelies,

Dat klinkt allemaal prima. Volgens mij heb je het naar je zin. Ik heb Hetty alle informatie gegeven over de schoondochter van Wim die uit Peru komt en haar moeder en zusje die in Lima wonen. Erika (schoondochetr) en Edwin (zoon van Wim) komen op 13 december 2 weken naar Lima. Erika heeft je uitgenodigd voor een lunch, maar ik wist niet dat je zover van Lima af zit. Dat hoorde ik vandaag van Hetty. Maak er een mooei tijd van. Mooie verjaardag toegewenst en veel liefs. Gerdientje zelf.

• 05 December 2014 - 18:27

Teddy:

Leuk om allemaal te lezen!!! veeeeeel kusjes