gezellig met mezelf op reis 3 - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Annelies Witte - WaarBenJij.nu gezellig met mezelf op reis 3 - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Annelies Witte - WaarBenJij.nu

gezellig met mezelf op reis 3

Blijf op de hoogte en volg Annelies

16 November 2014 | Peru, Cuzco

Dinsdag naar het chocolade museum geweest, daar ingeschreven voor een chocolade workshop voor donderdag. Twee uur uitgebreid uitgelegd gekregen hoe, hoe kan het ook anders, chocola wordt gemaakt, en na afloop onze eigen chocola natuuuurluk mee!
Woensdag met twee anderen naar een kliniek/ziekenhuis/revalidatiegebeuren geweest, waar we een korte rondleiding kregen. Als je het wilde zien, werd wel gevraagd of je een klein bedragje wilde geven. Dit zal dan worden ingezet in gevallen van nood.
Donderdag ontstond het plan om zaterdag te gaan paragliden. Ha-ha, ik en paragliden... Toch maar geboekt en betaald, dan was er geen weg terug. Alles behalve spijt van dat ik dat gedaan heb! Supermooi uitzicht en het gevoel van 'freeeeedom', zoals m'n pilot dat zei toen we in de lucht hingen, waren het zeker waard!
De avond ervoor na een 'laatste-avondmaal' van twee studenten, gingen we met een docent van onze school en nog wat anderen naar een heel locaal cafeetje, wat je als toerist nooit zou vinden. Had wat weg van een afgetrapte studentenkamer, een bijzonder plekje haha.
Vandaag zouden we met een paar naar de Sacred Valley gaan, maar ik heb in plaats daarvan de hele dag slap in mn bed gelegen, helaas, maar ik zit hier nog wel even dus komt vanzelf wel een keer! Voor de verandering weer kippensoep als lunch, superlekker...!!

Weer een heerlijk weekje achter de rug! Doeiiiii!

• 20 November 2014 - 11:07

H.W. De Witte:

Lief Liesje, wat een avonturen weer en mooie ervaringen erbij. Zijn de meisjes op de foto je medestudenten Spaans? Maak je al vorderingen? Wat een prachtige omgeving daar!
    Leuk, om steeds je verslagen te lezen en zo op de hoogte te blijven van alles wat je doet daar in het verre Peru.
    Hier is Sint gearriveerd en staat alles in het teken van zijn a.s. verjaardag. Het is nog steeds niet koud en sommige bloemen beginnen zelfs weer te bloeien. Zaterdagavond en zondagmiddag hebben we de 2-jaarlijkse uitvoering van ons koor. Loes, Mark, Sander en Isa komen zaterdag naar ons luisteren, Veron gaat voor de eerste keer oppassen bij twee kleinzoontjes van mijn vriendin die avond. Jammer dat ze er niet bij kan zijn, maar een extra zakcentje is natuurlijk ook welkom. De voorbereidingen voor het feest van oom Wim zijn nu in volle gang, er komt een programma voor de zaterdagavond.
    Opa kwam gisteren met drie flessen wijn thuis, gewonnen op de jaarlijkse kegelwedstrijd van onze Sociëteit. Dank zij hem werd zijn ploeg tweede van de zes, hij was tweede geworden individueel en verder had hij de meeste negens gegooid. Dat belooft dus wat!
    Geniet lekker en we kijken uit naar het volgende nieuws!
    Liefs en kus van
    Opa en oma